Nu fortsätter Proton Lighting förnya takbelysning med LED.

Nu fortsätter Proton Lighting förnya takbelysning med LED.

LED belysningen Alioth sätter prägel på rummet och förstärker upplevelsen av din inredning. Svart och vitt är standard på lampans skal men du har även möjlighet att välja vilken färg du vill ha. Nu har du även krom eller koppar som alternativ.

Alioth tillverkas av Proton Lighting i småländska Värnamo med senaste LED-teknologin. Vill du veta mer om Alioth, LED-belysning eller Proton Lighting? Kontakta din närmaste säljare från Proton Lighting, klicka här.

Proton Lighting utvecklar, producerar och säljer belysning och belysningslösningar i alla dess former för industri, kontor, skola, butik, bostad och OEM. Vi har 70 års erfarenhet av offentlig belysning och är mest kända för varumärket Exaktor. Utveckling, tillverkning och huvudkontor finns i Värnamo.