Proton Lighting tillverkar och säljer belysning till utemiljö, industri, kontor, skola, bostad och butik. Huvudkontor, tillverkning och utveckling finns i småländska Värnamo.

Proton Lighting välkomnar Mandus Rudholm, ny säljare i östra Sverige

Från och med 1 juni tillträder Mandus Rudholm som ny distriktssäljare för varumärket Exaktor i östra Sverige. Mandus Rudholm har en lång och gedigen belysningsbakgrund och kommer närmast ifrån Ahlsell, där han har arbetat med El & Belysning sedan 2011. Mandus har även arbetat ett antal år på Revvma El där han ansvarat för försäljning och programmering av Philips belysningssystem Dynalite.

Mandus Rudholm kommer att utgå ifrån Norrköping och från och med den 1 juni når du honom på telefon 0370-690724, 070-2316120 eller via epost mandus.rudholm@proton.se

Behöver du support eller vill du bli kontaktad innan den 1 juni?

Fram till att Mandus Rudholm tillträder den 1 juni är du välkommen att kontakta vår kundsupport på 0370-69 07 20. Behöver du hjälp med en ljusberäkning eller offert kan du eposta din fråga direkt till: offert.exaktor@proton.

Proton Lighting, som är en del av Proton Group, utvecklar, tillverkar och marknadsför belysning och belysningslösningar i alla dess former för till exempel utemiljö, industri, kontor, skola, bostad och butik. Bolaget har mer än 70 års erfarenhet av offentlig belysning och är mest känt för varumärket Exaktor. Proton Lighting har huvudkontor, tillverkning och lager i Värnamo.