Med nya plafonden Skir från Exaktor väljer du mellan tre olika färgtemperaturer och tre olika effekter – i samma armatur.

SKIR – Exaktors nya tunna plafond med massor av möjligheter!

Med tunna LED-plafonden Skir väljer du mellan tre olika färgtemperaturer (3000K-5700K) och tre olika effekter (16-22W) – i samma armatur. Allt du behöver göra är en enkel justering på armaturens baksida före installation.

Monteringen är enkel och flexibel; utanpåliggande eller infälld med justerbar hålbild. Skir är 300 mm i diameter och finns som variant on/off eller dimbar. Kapslingsklass IP44 underifrån vid montage dikt tak och IP20 vid montage med distanser.

Säljstart november 2021. Du kan läsa mer om nya plafonden Skir och våra andra belysningsarmaturer från Exaktor i Värnamo på www.protonlighting.se