Proton Group på Elmia Subcontractor 2013

Besök oss i mässmonter C02:27 på Elmia Subcontractor den 12-15 november. Vi finns på plats med våra affärsområden Proton Engineering, Proton Finishing och Proton Technology.

Vi vill gärna veta mer om dig

När du besöker oss på mässan är det givetvis du som kund som ställs i fokus. Vår inriktning är starkt präglad av din verklighet och dina utmaningar och möjligheter.

Det är därför vår förhoppning att du söker efter en samarbetspartner som är intresserad av din verksamhet på djupet. Som förstår dina önskemål och krav. En partner som är villig att lyssna på dig på ett ödmjukt sätt men ändå nyfiken att ställa frågor och i förlängningen har modet att föreslå lösningar, vassa lösningar för Dig som kund.

En samarbetspartner som verkligen vill och kan. Är det en sådan partner som du eftersöker i så fall kommer vi att fungera bra tillsammans.

Välkommen till mässmonter C02:27 den 12-15 november på Elmia Subcontractor!

Om Proton Group

Proton Group är en privatägd industrikoncern med företag i fem affärsområden. Vi är idag verksamma inom branscher som fordonsindustrin, belysning och belysningslösningar för offentlig miljö, ytbehandling för fordon, byggindustri, inredning och möbler samt inredning och tillbehör till sjukvård och hemvård.Proton Engineering är en komplett leverantör av bockade och svetsade rörkonstruktioner. Vi arbetar med helhetslösningar i form av produktutveckling, rörbockning, ändformning, svetsning, pressning, ytbehandling, montering och direktlevereranser.

Proton Finishing är Sveriges ledande leverantör av ytbehandling inom branscher med leveranser mot fordonsindustrin, inredning, möbler, energi- och byggsektorn. Vi arbetar idag inom ett flertal olika processer inom såväl korrosionsskyddande som dekorativa ytbehandlingar med högsta kvalitet.

Proton Technology är ett kunskaps- och tjänsteföretag inom ytteknik. Våra anställda har lång och bred praktisk erfarenhet av ytbehandling och provning, kombinerad med akademisk spetskompetens inom kemi och materialteknik. Vi är en fristående aktör och vi är ackrediterade av Swedac.