Snygg, smal och ljusstark - Alioth är en av vårens nyheter från Proton Lighting

Snygg, smal och ljusstark - Alioth är en av vårens nyheter från Proton Lighting

Enkel och slimmad
Med en väl planerad ljussättning framhäver du din inredning och gör det behagligt för alla som ska vistas i rummet. Alioth är en av vårens nyheter i Proton Lighting's LED-sortiment för offentlig miljö och kombinerar effektivt LED-ljus med en slimmad design. Smarta funktioner som smidig upphängning, enkel installation och inbyggd dimmer gör att Alioth passar väl i både konferensrum, och kontor.

Visst är det härligt med färg.
Med Alioth har du möjlighet att anpassa färgen på armaturen helt efter eget önskemål. Svart och vitt är alltid standard, men du har möjlighet att beställa armaturen i vilken färg du vill. Armaturen Alioth finns i två olika varianter, både som nedpendlad armatur och i en infälld variant.
Alioth är utvecklad och tillverkad av Proton Lighting i småländska Värnamo.

Vill du veta mer om Alioth, LED-belysning eller Proton Lighting? Kontakta din närmaste säljare från Proton Lighting, www.proton.se

Läs mer om Proton Lighting's LED-armatur Alioth här