Stort intresse för årets Samlarbilsauktion

Stort intresse för årets Samlarbilsauktion

PS Onlineauktioner kör för första gången en Samlarbilsauktion och över 50 bilar är anmälda till nätauktionen som kommer att äga rum på www.ps.nu från den 29 maj. PS vill ge svenska bilentusiaster möjlighet att göra en trygg affär oavsett om de säljer eller köper.

Auktionen består både av putsade bilar i miljonklassen och rariteter i behov av renovering, den gemensam nämnaren är att bilarna berör riktiga entusiaster. För att se alla objekt - kolla in bifogat dokument.Visning av objekten är möjlig och PS försäljningskontor i Göteborg kommer att bjuda in till en officiell visning på några av bilarna den 14 juni, samma dag som auktionen avslutas.

Fram till den 31 maj går det att anmäla sin samlar-entusiast - sport eller veteranbil till auktionen. Säljaren får möjlighet till en professionell värdering av bilen och exponering till potentiella köpare över hela Sverige och norra Europa.