PSG Bevakning tar över ansvar för trygghetsbevarande i LOV3 området i Göteborg

PSG Bevakning tar över ansvar för trygghetsbevarande i LOV3 området i Göteborg

Med stor stolthet och ödmjukhet tar nu PSG Bevakning över ansvaret kring bevakning och trygghetsbevarande i det såkallade LOV3 området i Göteborg. Efter att uppdraget sades upp kan det nu fastslås att PSG vann upphandlingen.

LOV 3 området innefattar större delar av Göteborgs innerstad med bland annat Järntorget och allt inom vallgraven. Detta området och uppdrag är Göteborgs Stad största och innebär ett ca 40-tal patrullerande väktare och ordningsvakter dagligen.

- "För oss innebär detta att vi än mer kan expandera vår verksamhet som planerat och fortsätta sätta våra värdeord i fokus kring vår leverans mot våra kunder", säger Pelle Gustafsson, VD på PSG Bevakning. Han tillägger också att -"vi är otroligt stolta över detta förtroende och vi ser fram emot att göra Göteborg till en tryggare plats."

PSG arbetar nationellt idag med kontor i Göteborg, Stockholm, Östersund, Varberg och Falkenberg. Huvudkontoret ligger i Göteborg och bolaget har precis flyttat till nya lokaler i Högsbo Industriområde.

"Vi har för närvarande fem olika tjänster att presentera i vår produktportfölj där fokus ligger på trygghetsbevarande tjänster såsom rondering och bevakning. Vi skapar det som krävs för kundens eller områdets behov så det är sällan två uppdrag ser likadana ut. Vi strävar alltid efter att ligga i framkant inom varje kategori samt att skapa nya lösningar efter hur vårt samhälle förändras och efter kundens önskemål. Vår styrka är vårt personliga engagemang i varje uppdrag och till varje kund. Alla har rätt till en trygg tillvaro och det vill vi att alla våra kunder ska känna när vi levererar våra tjänster. Service och kompetens är våra ledord som vi arbetar efter och det genomsyrar hela vår organisation. Vi lägger stora resurser på rekrytering och utbildning så att vår personal alltid är uppdaterade. Detta säger nytillsatta sälj och marknadschefen", Victor Apelgren som också är en del av expansion som PSG genomgår.

OM PSG

PSG Bevakning levererar bevakningstjänster till företag och offentlig sektor. Vi erbjuder ett personlig engagemang, trygghet och erfarenhet. Vi vill att våra kunder och medarbetare ska uppleva det mervärde vi har att erbjuda.

PSG Bevakning har som målsättning att sätta en ny standard där vi kombinerar det personliga engagemanget med skräddarsydda lösningar och den breda kompetensen hos vår personal. På detta sätt kan vi fungera som en förebild samt inspirationskälla för andra. Med fokus på kundens trygghet skall vi tillhandahålla det bästa säkerhetsmarknaden har att erbjuda för att bygga trygga hem, arbetsplatser och samhällsfunktioner. PSG Bevaknings ståndpunkt är att kunden skall känna total trygghet i vår relation och att vi som bevakningsföretag tillhandahåller det bästa säkerhetsmarknaden har att erbjuda i form av personella och tekniska lösningar.
Vi gör detta genom att:
Tillgodose kunden säkerhetsbehov och skapa en lönsam affär för båda parter. Upprätthålla tydliga mål. Följa upp resultat och ständigt förbättra tjänster, produkter och verksamhetssystem ur kvalitets- och miljösynpunkt, där lagar och andra krav alltid utgör minst lägsta nivå. Sträva mot att minska mängden föroreningar och hantera uppkommet avfall på ett ansvarsfullt sätt. Med hjälp av engagerade medarbetare och kompetent personal skapa långsiktiga kundrelationer som bygger på vår värdegrund.

För mer information vänligen kontakta:

Pelle Gustafsson, VD

pelle@psgbevakning.se