Martin Hogmalm, vd Pulsen Production. Foto: Nadia Tahir/Pulsen

Pulsen guldpartner med IBM

Pulsen Production levererar dygnet runt, varje dag på året, drift, infrastruktur och support av affärskritisk IT. En viktig komponent i leveransen är företagets långa samarbete med IBM.

Pulsen är expert på IBM Power-drift och bolagets tekniker har mångårig erfarenhet inom Power. Nyligen har de också utökat och förnyat sin kompetens genom en rad certifieringar inom området, vilket gör att de uppfyller även 2019 års kriterier för guldstatus i IBM:s partnerprogram.

- För att nå dit behöver vi inte bara visa upp en djup kompetens inom IBM Power. Vi behöver också ha bra försäljning och, framför allt, riktigt nöjda kunder. Det är gott att se att våra långsiktiga relationer - med kunder, med medarbetare, och med en samarbetsparter som IBM - kommer till uttryck genom guldpartnerskapet, säger Martin Hogmalm, vd på Pulsen Production.

Nadia Tahir

Presskontakt Pressansvarig, Pulsen AB Marknads-, press- och kommunikationsfrågor 033-17 18 15