Martin Wall är ny säljchef på Pulsen Integration.

Martin Wall ny säljchef på Pulsen Integration

I oktober gick Martin Wall in som säljchef i Pulsen Integration. Martin har jobbat i bolaget som kundansvarig för öresundsregionen sedan början på året, och blir med sin långa erfarenhet av försäljning och kundfokus en viktig framgångsfaktor för bolaget.

Under hösten klev Martin Wall, tidigare kundansvarig i öresundsregionen, in i rollen som chef för Pulsen Integrations säljteam i Sverige, Danmark och Finland. Martin blir med sin kompetens en pusselbit för bolagets satsningar framåt.

- Det känns fantastiskt att Martin Wall nu tar över ansvaret för sälj och marknad inom Pulsen Integration. Vi har under senare tid breddat vår affär till att innefatta såväl offentlig som privat sektor. Martin har bred erfarenhet från strukturerat sälj- och marknadsarbete och en förmåga att omsätta våra kunders önskemål till lösningar där alla står som vinnare. Vi kommer nu kunna ta nästa steg i vår utveckling mot att bli det givna valet som strategisk partner inom integration och cybersäkerhet, säger John Torgersson, vd för Pulsen Integration.

Martin Wall har tidigare, förutom att ha varit med och drivit bolag, satt upp partner- och alliansprogram. Han har lång bakgrund inom försäljning inom IT-sektorn, och Pulsen Integration var ett givet nästa steg.

- Jag hade hört gott om Pulsen och efter nästan ett år i bolaget kan jag säga att det med råge levt upp till mina förväntningar. Det finns mycket engagemang och många som verkligen brinner för det de gör. Därför känns det fantastiskt roligt att nu axla rollen som säljchef, och få möjlighet att utveckla den enorma kompetens, drivkraft och vilja som finns inom Pulsen till verklig nytta för våra kunder, säger Martin Wall.

Du kan också läsa nyheten på pulsen.se.