Trygghetskampanjen- Riskfritt i Rostfritt

Purus lanserar Trygghetskampanjen- Riskfritt i Rostfritt!

Purus kan idag tillkännage sin nya kampanj riktad till installatörer av badrum.

-Purus nya kampanj av Purus Line designbrunn sker i 5 steg.

Den upprättas till installatören för en säker, trygg och enkel installation med en lång hållbarhet och lönsamhet. Detta ska skapa en trygghet hos fackmannen, säger säljchefen Magnus Petersson , som prioriterar ett professionellt, långvarigt förhållande till installatörerna av designbrunnar.

Det första steget i vår marknadskampanj, Riskfritt i rostfritt, illustrerar vikten av klämringen och dess säkerhet. Klämringen monteras med sex skruvar. Den är tillverkad av rostfritt stål och garanterat stabil. Anslutningen till membranet sker därför utan risk för läckage. Oavsett om det är trä- eller betongbjälklag, tillägger Magnus.

Vi satsar därför på vår Trygghetskampanj och dess 5 steg genom att ge ut broschyrer och skyltar. Dessa ska på ett enkelt sätt instruera hur man monterar en Purus Line brunn, steg för steg.

Allt för att vår installatör ska vara trygg och säker.

För att ytterligare redogöra för Purus Line kommer fortlöpande information ut i VVS –tidningar och sociala medier. Information på vår hemsida kommer även att finnas tillgänglig för er.