Purus Line Premium Tile Insert, designbrunn utan synliga kanter

Smart design behöver inte synas

DISKRET GOLVBRUNN I DITT BADRUM
En golvbrunn måste inte nödvändigtvis vara rund och placerad mitt på golvet. Låt istället brunnen bli en del i badrumsplaneringen redan från början. Den senaste designbrunnen i Purus sortiment är Purus Line Premium Tile Insert. En diskret och flexibel golvbrunn utan synliga kanter som gör det möjligt att matcha klinkern i resten av badrummet.

– Premium installeras tätt intill väggen och ger dig fler möjligheter i ditt val av badrumsgolv. Nu kan du använda samma stora klinker i duschen som i resten av badrummet, utan att behöva skära i plattorna för att få bra fall mot brunnen, säger Håkan Fridvall produktchef för golvbrunnar på Purus.

SMART VAL. SMART FUNKTION
Purus Line Premium har samma säkra funktioner som våra övriga designbrunnar och gör det möjligt att få en jämn och plan golvyta som gör att du slipper stå på brunnen när du duschar.