Köket flyttar utomhus

Köket flyttar utomhus

Äntligen börjar dagarna bli längre och temperaturen behaglig. Tillhör du dem som genast ser en anledning att plocka fram grillen eller flytta ut matlagningen under årets varma dagar. Varför inte ta en titt på vår nya rostfria utebänk - Purus Garden - som gör uteköket funktionellt och livet enklare. Den är ett perfekt komplement till grillen och för dig som föredrar att laga mat utomhus.

Vi har skapat en robust och vattentålig utebänk i borstat rostfritt stål som är perfekt för dig som vill förbereda och tillaga din mat utomhus och ger dig möjlighet att skapa ditt utekök på bästa vis.
Purus Garden blir en ny självklar samlingspunkt i trädgården där du kan laga mat mitt bland familj och vänner utan att behöva spendera tiden inomhus borta från festen.

Bänken har en snygg design och en rad smarta fördelar. Det rostfria materialet, de stora förvaringshyllorna, diskhon och tappkranen som kopplas till din trädgårdsslang bidrar till en god hygien. För dig som kräver lite mer plats så erbjuder vi en tålig avlastningshylla som du enkelt hänger på. När du är färdig kan du täcka bänken med en väderskyddande huv och rulla undan den. Bänken levereras färdigmonterad.

Purus har över 50 års erfarenhet av utveckling och tillverkning av både serietillverkade produkter och specialanpassade lösningar i rostfritt stål i vår egen fabrik i Smålandsstenar.

För mer information om Purus Garden kontakta oss eller gå till vår kampanjsida för Purus Garden..