Plattsättare på plats i Purus monter alla dagar på Nordbygg

Plattsättare på plats i Purus monter alla dagar på Nordbygg

PURUS PÅ PLATS I MONTER A06:17 PÅ NORDBYGG
Om du är nyfiken på Purus senaste nyheter och vårt övriga sortiment ska du absolut göra ett besök i vår monter på Nordbygg. Mässan äger rum på Älsvsjömässan i Stockholm den 5-8 april och vi kommer finnas på plats i monter A06:17, i den stora hallen.

PLATTSÄTTARE PÅ PLATS I MONTERN ALLA DAGAR
I år ville vi ge våra mässbesökare ett mervärde i form av kunskap både när det gäller produkterna men även själva monteringen av produkterna. På plats i montern kommer plattsättaren och snickaren Sandra Borglin finnas alla dagar. Sandra är 33 år och har jobbat med plattsättning och snickeri sedan hon var 20 år och driver nu eget företag sedan 3 år tillbaka. Hon tycker om att jobba med produkter som förenklar och som har det där lilla extra och hon ser därför Purus som ett självklart val. På fritiden är träning en stor del av hennes liv, när hon inte jobbar eller är med familjen, Sandra är nämligen en van triathlonutövare och elitidrottare och har bland annat gjort Iron Man.

Sandra, hur ser du på din medverkan i Purus monter?

- Eftersom jag arbetar med denna typ av produkter dagligen så har jag en bra bild av hur de kommer att fungera i verkligheten. Jag har mångårig erfarenhet inom området och delar mer än gärna med mig av mina tips kring montering, säger Sandra.

- Jag kommer även visa upp en del av årets nyheter i Purus brunnsortiment och besvarar givetvis frågor om montering och plattsättning kring dessa.

Varför tycker du att besökarna ska komma till Purus monter?

– I år presenterar Purus nya smarta lösningar som kommer att göra mitt arbete lättare. Enklare montering och snygg design. Detta vill jag gärna berätta mer om för mässbesökarna, avslutar Sandra.

ÅRETS PRODUKTNYHETER
I montern kommer vi presentera och visa några av årets nyheter så som den nya designbrunnsserien Purus Line Premium, de nya golvbrunnarna i S-Serien, monteringsstödet Nordsjön och vårt rostfria tvättsäll V600.
Välkommen att inspireras!