Plåt & Ventföretagens vd lämnar sin roll

Plåt & Ventföretagens vd lämnar sin roll

I samförstånd med Plåt & Ventföretagens förbundsstyrelse, lämnar Johan Lindström sin roll som vd för Plåt & Ventföretagen. Styrelsen har beslutat att utse Anita Hagelin till tillförordnad vd med omedelbar verkan.

– Styrelsen och Johan har varit eniga i att tiden är rätt för ett vd-byte. Anita Hagelin börjar omgående som tillförordnad vd. Förbundsstyrelsen vill samtidigt passa på att tacka Johan för det han uträttat under sin tid på Plåt & Ventföretagen, säger Jörgen Rasmusson, styrelseordförande i Plåt & Ventföretagen.

Eventuella frågor hänvisas till ordförande Jörgen Rasmusson, på 046-32 00 46.
Presskontakter är i detta fall Anita Hagelin, tillförordnad vd och Tomas Skagerlind, kommunikationschef. Kontaktuppgifter återfinns längre ner i detta pressmeddelande.