Pysslingen startar skola i Länna

Till hösten 2016 planerar Pysslingen Skolor att öppna en förskola och grundskola i Länna i Huddinge. Intresset för skolan är redan stort och många föräldrar hör av sig och vill ställa sina barn i kö.

- Pysslingens tydliga fokus på stabila verksamheter och hög kvalitet har gett oss ett gott rykte. Det känns väldigt bra att vi nu slutit avtal med Huddinge Kommun om denna skola och att många familjer ser fram emot efter att vi ska starta, säger Anna-Karin Crutze, utbildningsdirektör för Pysslingen Skolor

Formellt återstår Skolinspektionens godkännande som beräknas bli klart under sommaren 2015.

Är du intresserad av att ställa ditt barn i kö till skolan? Registrera din e-postadress här så meddelar vi dig så fort kön öppnar.

UPPDATERING 150506: Uppskjuten skolstart för Pysslingen i Länna

För mer information, kontakta
Johan Svenonius, verksamhetschef i Pysslingen Skolor, 0736-33 07 42 eller johan.svenonius@pysslingen.se

Eva-Lotte Stavle, verksamhetschef i Pysslingen Skolor, 0768-72 98 06 eller eva-lotte.stavle@pysslingen.se