QD lanserar ny hemsida för bättre kundupplevelse!

QD lanserar ny hemsida för bättre kundupplevelse!

Den 12 januari lanserade QD en ny och uppdaterad hemsida i syfte att göra upplevelsen ännu bättre och mer engagerande för våra kunder och jobbsökare.

Under hösten har arbetet pågått med att ta fram en ny design för qd.se. Med en modern och användarvänlig design strävar vi efter att erbjuda en plattform där våra kunder enkelt kan navigera och hitta information på ett smidigt sätt.

QD:s nya hemsida är optimerad för att vara responsiv och fungera smidigt på alla enheter, oavsett om det är datorer, surfplattor eller mobiler och en förbättrad navigationsstruktur gör det enklare för användarna att hitta det de söker, med snabb tillgång till information om våra tjänster.

Vi har noggrant uppdaterat informationen om våra tjänster för att ge kunderna all den information de behöver för att fatta välgrundade beslut och vi har dessutom moderniserat våra karriärssidor för att underlätta för jobbsökare att skapa sig en bild av hur det är att arbeta på QD.

- Vi är entusiastiska över att presentera vår nya hemsida, som är en viktig del av vårt åtagande att erbjuda högkvalitativa tjänster och en överlägsen kundupplevelse, säger Daniel Furmarker, VD för QD Sverige AB.

Besök [www.qd.se] för att uppleva den nya hemsidan och dess funktioner.

Lars Grundström

Presskontakt Vice VD Marknad & Försäljning 010-2180021
Daniel Furmarker

101% för dig! Vi är IT-partnern med den perfekta storleken.

Vi är IT-partnern med den perfekta storleken! Som våra kunders helhetsleverantör av IT- och driftlösningar har vi ambitionen att skapa långsiktiga relationer där vi bidrar med proaktivitet och affärsnytta för verksamheten. Vare sig det gäller specifika tjänster som Servicedesk eller QD Cloud, eller en helhetsleverans av IT-avdelning som tjänst, gör vi alltid vårt yttersta för att leverera med hög kvalitet och ett personligt engagemang. Vi skapar förutsättningar för en bättre arbetsdag!

QD Sverige AB
Löfströms Allé 5