Paula från QD prisas på Teamsdagen 2023!

Paula från QD prisas på Teamsdagen 2023!

Paula Delgadillo, konsult på QD Sverige AB, prisades den 4 oktober 2023 på Teamsdagen 2023. Paula var en av deltagarna i årets tävling och vann Epic Teams Tips & Tricks Battle i hård konkurrens med övriga deltagare.

Teamsdagen som började som ett fysiskt event fick snabbt byta skepnad hösten 2020 till Teamsdagen Studio Online, en tv-studioproducerad heldag uppdelad på 3 parallella sändningar med föreläsare, eftersnack, den berömda Episka Tips & Trix Battle, experter, paneldiskussioner med mera. Allt med 100% Teams-fokus!

– Vi är otroligt stolta över vår Paula som vinner årets Epic Teams Tips & Tricks Battle, säger Daniel Furmarker, VD på QD Sverige AB. Att Paula lyckades vinna i år är extra roligt eftersom Nathalie Törnbrant som är konsult hos oss på QD vann 2021. Paula och Nathalie är helt enkelt grymma på det de gör och vi är stolta över att de valt QD som sin arbetsgivare.

Teamsdagen är community-drivet vilket innebär att det är ett personligt engagemang från organisatörerna och talarna som ligger bakom, utan vinstintresse, utan som mål att samla Teams-intresserade och sprida kunskap om Microsoft Teams. Teamsdagen arrangeras av Mårten Hellebro, Amanda Sterner, Michaela Bostrand och Linus Cansby.

– Ett fantastiskt stort grattis till Paula som nu hjälper till att befästa QD som en stark leverantör av verksamhetsnära tjänster inom Microsoft 365. Vi på Consulting fortsätter vår resa för att ytterligare befästa QD som en ledande IT-partner för mellanstora företag, säger Christian Hedström, Consulting Manager på QD Sverige AB.

Regioner

Vi är IT-partnern med den perfekta storleken! Som våra kunders helhetsleverantör av IT- och driftlösningar har vi ambitionen att skapa långsiktiga relationer där vi bidrar med proaktivitet och affärsnytta för verksamheten. Vare sig det gäller specifika tjänster som Servicedesk eller QD Cloud, eller en helhetsleverans av IT-avdelning som tjänst, gör vi alltid vårt yttersta för att leverera med hög kvalitet och ett personligt engagemang. Vi skapar förutsättningar för en bättre arbetsdag!

Lars Grundström

Presskontakt Vice VD Marknad & Försäljning 010-2180021
Daniel Furmarker

Presskontakt VD 010-2180263

101% för dig! Vi är IT-partnern med den perfekta storleken.

QD Sverige AB
Löfströms Allé 5