QD fortsätter expandera i Göteborg!

QD fortsätter expandera i Göteborg!

QD fortsätter sin expansion i Göteborg och nu är det klart med ett nytt och fantastiskt eget kontor för våra nuvarande och framtida kollegor! Inflyttning sker 1 juli 2023 och vi hoppas att vårt eget kontor ska fungera som en hävstång för vår fortsatta växt i Göteborg.

Under pandemin var fokus för QD att bibehålla sin närvaro på vår nyaste marknad - Göteborg. Under 2022 började så planerna för hur bolaget skulle kunna fortsätta sin expansion i Göteborg. Nu i början av 2023 är vi full gång med rekrytering, både av teknisk kompetens men också säljare, och dessutom har vi precis tecknat ett hyresavtal för ett nytt och större eget kontor i Göteborg!

Vi tror att ett större eget kontor är en viktig del för att möjliggöra vår fortsatta expansion då det kommer göra oss till en ännu mer attraktiv arbetsgivare samtidigt som vi kommer att ha bättre förutsättningar för att kunna ta emot kunder i våra lokaler. Därför är det med stor glädje och stolthet som vi nu kan meddela att QD den 1 juli 2023 flyttar till Östra Larmgatan 13 - där kontoret ligger högst upp i länken mellan köpcentret Kompassens båda huskroppar. Med 500 meter och en promenad på max 5 minuter till Centralstationen i Göteborg där både tåg och pendlasbussar stannar skapar vi möjlighet för många att söka sig till oss som arbetsgivare.

Nu inleds arbetet med att fräscha upp lokalerna med nya mattor, ett renoverat kök och väggarna ska naturligtvis målas i QD-färger. Nu när vi har möjliggjort många fler arbetsplatser hoppas vi också snabbt kunna rekrytera fler QD:ianer i Göteborg som kan bidra till att leverera IT-avdelning som tjänst till våra fantastiska kunder.

Är du en senior 3:e linje tekniker eller en duktig säljare och vill vara med på vår resa? Vill du arbeta professionellt och ha roligt på jobbet samt ingå i ett fantastiskt team då borde du verkligen klicka dig vidare in på www.qd.se/karriar och skicka in en ansökan redan idag!

Vi är IT-partnern med den perfekta storleken! Som våra kunders helhetsleverantör av IT- och driftlösningar har vi ambitionen att skapa långsiktiga relationer där vi bidrar med proaktivitet och affärsnytta för verksamheten. Vare sig det gäller specifika tjänster som Servicedesk eller QD Cloud, eller en helhetsleverans av IT-avdelning som tjänst, gör vi alltid vårt yttersta för att leverera med hög kvalitet och ett personligt engagemang. Vi skapar förutsättningar för en bättre arbetsdag!

Lars Grundström

Presskontakt Vice VD Marknad & Försäljning 010-2180021
Daniel Furmarker

101% för dig! Vi är IT-partnern med den perfekta storleken.

QD Sverige AB
Löfströms Allé 5