Richard Bremer visar varför det är viktigt att föreskriva systemvätskans kvalitet

Har ni också börjat visa presentationer via hologram?

QTF tar digitala möten ett steg längre och visar varför det är viktigt med avgasning och rening av systemvätska. Först gjorde vi Nordbygg digitalt, nu gör vi presentationer via hologram.

– Roligt och spännande att kunna använda digital teknik för att presentera våra budskap. Säljarna tycker det är roligt och kunderna undrar hur det går till, säger Hasse Widell på QTF.

Richard visar varför det är smart att föreskriva systemvätskan redan från början i nya projekt och var vvs-konsulter och kravställare kan hitta hjälp med beskrivningstexter till AMA-koder för bygghandlingar.
Titta på Youtube: https://youtu.be/m4j6YL-1fmc

Heléne visar hur det går till att mäta syre i systemvätska och varför det är smart att besikta och mäta vvs-system för värme och kyla. Med besiktningsprotokoll över dina fastigheters system ser du om, och vilka system som behöver avgasas och renas. Mätvärdena ger viktig information för prioritering och budgetering av åtgärder så att du kan försäkra dig om energieffektivitet och livslängd på systemen. Titta på Youtube: https://youtu.be/4ZHCEojcdYs

Ta kontakt med Richard eller Heléne om du vill ha ett digitalt möte.

Mötena bokas och sänder via programvaran Microsoft Teams, men de som kopplar upp sig behöver ingen särskild mjukvara, bara en dator med kamera och ljud.