Vi har inte mycket snö i Kalmar men gatsten och kullerssten är också fint

Med en önskan om en fröjdefull Jul!

Trevligare än så här blir det inte på regnblöta kullersten. Vi gör vad vi kan för att skapa julkänsla i Kalmar.

Nu kommer snart både tomten och Kalle Anka. Även om Ulf i ICA-reklamen snart är den enda jag vet som fortfarande tror på tomten så är det i alla fall inte många som i dagarna går och tänker på systemvätska och korrosionsproblem. Koppla av ordentligt, unna er lite extra av julmat och tindrande ögon på julklappsöppnande barnbarn (eller barn för den delen, om ni inte är riktigt lika gamla som jag), så ses vi efter helgerna igen, när barnen är tillbaka i skolan och på dagis och vi andra börjar tänka på allvar igen. När vi avgasar och renar systemvätska, filtrerar magnetit och roar oss. När vi åker på kundbesök, skriver offerter och tar ordrar, injusterar värmesystem och bygger fastigheter ... eller vad vi nu gör på våra vardagar.

Ha en riktigt God jul och ett riktigt Gott nytt år!

Önskar

Vännerna på QTF