Publiken tillbaka vid SHL säsongsupptakt i Vida Arena

Publiken är tillbaka hos arenaidrotterna

Äntligen säger många idrottsintresserade, äntligen kan man få tag i en signerad matchtröja från Växjö Lakers. Och äntligen kan man börja gå på hockey igen.

QTF sponsrar Lakers med arenareklam och har lyckats lägga vantarna på en matchtröja signerad av självaste succétränaren Sam Hallam. Vi firar att publiken är tillbaka med att ge bort den till den första som svarar rätt på frågan i filmen. Det har nog aldrig varit så lätt att få tag i en tröja. 😉

Första seriematchen för vårt lag gick till övertid och straffar där Färjestad var starkast och tog med sig extrapoängen hem till Karlstad. Men det såg ändå bra ut, inte minst nyvärvade målvakten Janis Kalnins som ni kan se värma upp i filmen.

Lycka till!