Du kan kolla kassen i videon, där finns även frågorna.

Andra chansen ... QTF JULTÄVLING 2020 – Vinn shoppingbag med 500 kr julmat. 🧚‍♀️🎄🎁

Svara på tre frågor, skicka in dina svar till qtf@qtf.se tillsammans med dina kontaktuppgifter senast den 11 december och delta i en tävling om en shoppingkasse full med julmat. Vid flera rätta svar lottas 10 vinster enligt nedan. Vinnarna presenteras på QTF:s facebooksida och meddelas via mejl under vecka 51. Vinsterna skickas innan jul.

FRÅGORNA OCH EN PRESENTATION AV SHOPPINGBAGEN HITTAR DU I VIDEON.

Eller gå direkt till Youtube för att titta på videon: https://youtu.be/4j_Y2bIBkME

Tips!

Svaren kan du hitta bland QTF:s pressmeddelanden på Mynewsdesk, i facebookflödet, på QTF:s YouTubekanal, på qtf.se eller genom att Googla.

Lycka till!

1:a pris

En QTF shoppingkasse med julmat för 500 kr från ICA (presentkort)

2:a–4:e pris

Två QTF shoppingkassar.

5:e–10:e pris

En QTF shoppingkasse.

God Jul från vännerna på QTF!