Elving Isaksson, QTF, bjuder in till möten digitalt

QTF erbjuder digitala möten

Den digitala Nordbyggmontern revs och lämnade plats för QTF:s digitala mötesplats. En 75” vägghängd TV-skärm utgör basen för platsen där vi sitter när vi har kundmöten, seminarier, styrelsemöten m.m. I dessa Coronatider anpassar vi oss för att underlätta att fortsätta göra affärer och mötas med nya kunder.

Vi har skapat en digital mötesplats där vi kan träffas utan att resa eller riskera att smitta eller smittas. Våra säljare/rådgivare håller sina kundmöten här och seminarier som vi tidigare bjöd på i olika sammanhang; i gymnasieskolor, hos energikontor och VVS-konsulter, kan vi nu erbjuda digitalt från Kalmar.

Mötena bokas och sänder via programvaran Microsoft Teams, men de som kopplar upp sig behöver ingen särskild mjukvara, bara en dator med kamera och ljud.

Videon beskriver kort utbudet och hur du bokar dig

Hör av dig och låt oss ta en första träff digitalt!