RAIRE Invest AB (publ) ser fram emot 2019

Jul och nyår är över för denna gång och RAIRE Invest förbereder sig för ett intensivt år.

Just nu pågår det två stycken emissioner på plattformen Raise Reach, Skillfinder som driver en plattform för konsulter och uppdragsgivare, för att kapa mellanhänderna och göra det mer kostnadseffektivt för uppdragsgivare.
Det andra är Blockhomes, som håller på att utveckla en ny plattform för att ytterligare digitalisera fastighetsmarknaden. Tanken med plattformen är att koppla digitaliserade tillgångar genom så kallad smart kontraktsteknik på blockchain med befintliga fastighetsprojekt.

RAIRE Invest välkomnar flera bolag som skulle vara intresserade att genomföra kapitalanskaffningar, kontakta RAIRE om ni är intresserade. RAIRE har bred erfarenhet med nyckelfärdigheter för att kunna agera som IR-ansvariga eller konsultera er väg från kapitalanskaffningar/ägarspridning till notering.

Kontakta RAIRE Invest på info@raisereach.com alternativt ring in på +46 8 550 055 60 för att boka ett förutsättningslöst möte.

God fortsättning önskar RAIRE Invest.