Fintech investeringsplattformen Raise Reach by Sprinkle växer kraftigt i medlemsantal och inkommande projekt

Medlemsantalet och projekttillströmningen till Fintech investeringsplattformen, Raise Reach by Sprinkle, ökar varje dag och står nu inför en massiv tillväxt samt en mycket spännande period av internationell utveckling. I skrivande stund är den involverad i ett flertal internationella strategiska förhandlingar.

Raise Reach utgör motorn i affärsmodellen Sprinkle Fusion Power ™ som integrerar resurser, kunskaper och expertis i en plattform som erbjuder unika finansiella och tekniska tjänster på en stadigt växande fintechmarknad.

Raise Reach investeringsplattform står inför en massiv tillväxt och en mycket spännande period av internationell utveckling. I skrivande stund växer Raise Reach by Sprinkle kraftigt i medlemsantal och i projekttillströmning samt är involverat i ett flertal internationella strategiska förhandlingar. Potentialen finns att bli en av Sveriges nya stora exportframgångar och kunna utvecklas som exempelvis Spotify och Skype.

Plattformen utvecklats nu ytterligare med en förstärkt möjlighet till kommunikation med dess medlemmar.

"Vi räknar med att kunna presentera resultatet av den senaste tidens intensiva förhandlingar under de närmast kommande veckorna, men av konfidentiella skäl kan vi inte lämna mer information för tillfället. Vi återkommer så fort som möjligt med en uppdaterad information och följ oss gärna under tiden på sociala medier, där vi är ett av de mer aktiva företagen idag". - Ian Cassiman, VD Sprinkle AB

• #sprinklefusionpower