Raise Reach by Sprinkle´s plattform för ägarspridning vinner terräng

Den etablerade investeringsplattformen ”RaiseReach by Sprinkle” med över 3 000 medlemmar vinner alltmer terräng på marknaden. Igår publicerades det innovativa energibolaget Cindrigo Inc som öppnar upp för en aktieägarspridning till allmänheten t o m 30 april.

Efterfrågan på förnyelsebar energi på tillväxtmarknaderna fortsätter globalt att öka, samtidigt som utmaningarna med att omhänderta det växande sopberget söker efter nya lösningar.

Cindrigo Inc är ett bolag med en mångårig svensk kompetens inom området förnyelsebar energi med erfarenhet av Waste to Energy (WTE) - teknologin. Bolaget har en mångårig tradition av att ge kunderna högkvalitativa energifaciliteter som ligger i framkant med fokus på prestanda, tillgänglighet och utsläppsnivå.

Hela erbjudandet och hur man tecknar sig finner du på raisereach.com

- Vår inves­teringsplattform ”Raise Reach by Sprinkle” fortsätter att utvecklas och vi välkomnar nu ännu ett bolag, Cindrigo Inc som kund. Via FinTech-plattformen erbjuds medlemmarna i Raise Reach en rad olika projekt att investera i. Projekten som presenteras kan vara egenutvecklade men skapas till största delen av kunder till Raise Reach, det vill säga bolag som står inför en börsnotering, vill göra en kapitalresning eller öka antalet aktieägare. Utvecklingen av plattformen har under det senaste året drivits i form av en start-up men är nu tagen i full produktion, säger Oliver Donovan CEO, Sprinkle AB.

Sprinkle Media

BOX 5109