Sprinkle lanserar - Bakuhatsu™ - en ny revolutionerande tradingplattform för kryptovaluta i realtid

Bakuhatsu™ är en ny revolutionerande fintech plattform, utvecklad av Sprinkle för framtidens kryptovalutainvesterare att redan idag skapa sig en extrainkomst baserat på Bitcoinvalutans dagliga volatilitet.

Genom att använda sig av Artificiell Intelligens kan Bakuhatsu™ -plattformen t ex analysera förändringar i globala bitcoinkurser från flera olika börser i realtid. Fintech plattformen samlar även in och analyserar användarens internetsökningar, sammanställda från en mängd olika källor i syfte att optimera funktionaliteten.

Idag startar det första webinar och genom att anmäla sitt intresse via websiten, www.bakuhatsu.io får de första deltagarna tillgång till denna fantastiska investeringsplattform redan idag och möjlighet att lära sig mer om hur fintech plattformen, som även hanterar USD eller EUR, fungerar.

Ikväll klockan 19:00 kommer ett webinar att äga rum.

Här kan ni anmäla Er på: LÄNK

- Det känns fantastiskt spännande och stimulerande att redan nu kunna bjuda in till vårt första webinar kring vårt nya varumärke Bakuhatsu™, en revolutionerande fintech plattform som skapar helt nya förutsättningar att göra vinster på kryptovalutans kursförändringar. Under det första webinaret kommer vi att tala om vad Bitcoin är och varför volatila marknader är fantastiska för att tjäna pengar, både i upp- och nergångar på marknaderna. Vi kommer även att berätta om varför 90% av kryptovalutahandlarna förlorar pengar och hur man blir medlem i det vinnande laget på 10%. Välkommen till Bakuhatsu™, säger Ian Casseman, tf VD Sprinkle.