Sprinkle lanserar tredje generationens webbplats för att stödja sin integrerade IT-miljö

Sprinkle har arbetat hårt för att utveckla sin integrerade IT-miljö med hjälp av den kraftfulla Magento ™ -plattformen som kombinerar alla Sprinkles separata operativa webbplatser till en integrerad webbplatsmiljö. Idag lanserar Sprinkle tredje generationens webbplattform för att stödja sin integrerade IT-miljö, byggd på affärsmodellen Sprinkle Fusion Power ™.

Som ett offentligt företag förstår Sprinkle att kommunikation är av yttersta vikt för sina kunder och aktieägare. Sprinkles nya, tredje generationens webbplattform gör det möjligt för Sprinkle att kommunicera företagsnyheter, kampanjer, produkter och tjänster från en centraliserad webbplats som är snabbare än någonsin. Tidigare behövde Sprinkles kunder besöka nio eller tio olika webbplatser för att få information om respektive företag. Nu kommer alla enskilda företagswebbplatser, information, nyheter, produkter och tjänster att finnas tillgängliga på en och samma plattform.

Den nya webbplattformen är inte bara en värdefull förbättring för Sprinkles kunder, den stärker också Sprinkles interna webbplats och effektivitetshantering, vilket därigenom minskar komplexiteten och kostnaderna internt, vilket i sin tur ger ytterligare värde till Sprinkles aktieägare. Dessutom integrerar denna nya plattform hela Sprinkles IT och marknadsföring, vilket skapar ett smidigt och konsekvent informationsflöde till Sprinkles kunder via Sprinkles hemsida, sociala medier och marknadsaktiviteter.

www.thesprinklegroup.com

*Observera; Under migrationsprocessen kan webbplatsen ta upp till 24 timmar att visas beroende på dina servrar.

- Sprinkles tredje generations webbplatsplattform förstärker vårt engagemang i affärsmodellen Sprinkle Fusion Power genom att kombinera flera separata webbplatser till en centralt hanterad plattform. Allteftersom nytt innehåll uppdateras på vår webbplats kan samma innehåll direkt uppdateras på våra andra plattformar så som sociala medier, e-mail eller via vår egna Sprinkle Media ™ nyhetssida, säger Ian Cassiman, VD Sprinkle AB.