Världens tunnaste 192f kabel får en storebror

Versa Slim 288/200 är med sina 8.1 mm marknadens mest slimmade 288-fiberkabel. Den kommer lösa problem vid installationer då den passar allra bäst in i 16/12 men kommer gå att installera i flera olika dimensioner. Goda erfarenheter från installationer med Versa Slim 192 visar på flexibiliteten och mångsidigheten i den här kabelserien. Ekonomin i näten kommer klart förbättras genom att använda Versa Slim-serien. Mer information finns på www.rala.com. Kabeln finns redan nu för beställning i vår webbshop.

Kategorier

Kommunikation är en förutsättning för utveckling. Ralas tjänster och material baserat på vår långa erfarenhet gör det lätt att etablera och bygga ut ett nät med modern fiber som gör bredband framtidssäkert och som håller hög kvalitet.

Karin Ahl

Presskontakt +46702801265

Rala hjälper dig att planera och installera framtidens fibernät.

Vi på Rala AB anpassar den främsta tekniken till dina behov av snabba, kostnadseffektiva och långsiktiga installationer av fibernät. Vi driver frågan längre och låter det aldrig stanna vid ett passivt nät.

För oss är det viktigt att du som nätägare eller entreprenör är framgångsrik i dina uppdrag och affärer. För långsiktighet krävs strategiskt tänkande, utveckling av affärer och flexibilitet. Vårt ansvarstagande är långsiktigt.

Nationella nätägare – adoptera anpassad teknik från Rala
Som nationell nätägare har du säkert unika och specifika behov. Ett tätt samarbete ger oss förståelse för dina utmaningar och din situation in i minsta detalj. Vi har lång erfarenhet, mångfacetterad kunskap och ett globalt kontaktnät och med det som utgångspunkt utvecklar vi teknik och leveranser så att det fungerar med dina affärer. Vi anpassar och bygger efter alla önskemål.

Stadsnät – ta del av kunskapen som Rala byggt upp
Vi vet att varje situation är unik och att få lösningar kan genomföras utan hänsyn till lokala förhållanden. När stadsnät vänder sig till oss får du snabbt tillgång till vår långa erfarenhet och unika kunskap. Det gör att du kan implementera tekniker och strategier, som vanligen inte är tillgängliga för mindre nätägare. Tillsammans hittar vi de smartaste sätten att anpassa allt från fiberkabel till logistik och processer. Med oss kan stadsnätet utvecklas. Vårt högsta mål är att du ska vara framgångsrik.

Entreprenör – ta snabbt steget fullt ut
Vi samarbetar med dig som vill vara din kunds främsta partner. Och vi jobbar för att du ska lyckas. Förutom att vi kontinuerligt utvecklar teknik som ger nya möjligheter, kan vi i nära samarbete med dig ta fram organisatoriska och tekniska lösningar som passar varje situation. Vi lägger stor energi på att alla ska kunna utföra sina uppgifter på bästa sätt, med din kunds bästa i fokus. Det spelar ingen roll om det bara är en del av en installation eller hela entreprenaden från planering till den sist startade CPE:n.

Rala
Borgmästaregatan 28