Ramirent EcoSolve™ i Östersund 16 april!

Vi tycker arbete ska löna sig. Miljöarbete också. Lösningen heter Ramirent EcoSolve™.

Byggbranschen har länge levt med tuffa miljökrav. Vi har kommit långt med energisnåla hus. Men vi är sämre på att ta hänsyn till miljön medan vi bygger dem. Därför introducerar vi Ramirent EcoSolve™. EcoSolve kan faktiskt minska din energinota med upp till 45 procent. Våra skräddarsydda lösningar för hela byggplatsen, med energisnål miljöteknik för bodetablering, belysning och värme, bränslen, oljor och mer är bra för miljön och bra för din budget. Det är det vi kallar grön lönsamhet.

Den 16 april är EcoSolves road show i Östersund. Besök oss på Ramirent i Östersund, Voltvägen 29 , mellan 11.00 och 14.00. Se utställningen och vad du kan vinna på att miljöanpassa dina byggen.

Välkommen på visning!