Ramirent i Sundsvall inviger nya lokaler med Tryggare byggare

Ramirent i Sundsvall inviger nya lokaler med Tryggare byggare

För tredje året i rad turnerar vår specialbyggda trailer och ger både kunskap om de risker som byggarbete för med sig (damm, buller, vibrationer, arbete på hög höjd, tungt arbete o s v) och hur man kan minimera dem. Vi visar även upp maskiner och utrustning ur vårt sortiment som ger god ergonomi och är bra ur skade- och sjukdomssynpunkt. Lägg därtill våra säkerhetsutbildningar, vår service och vårt kunnande så blir lösningen komplett.

Ramirent i Sundsvall inviger sina nya lokaler den 7 maj kl 9-14 och Tryggare byggare är på plats. Välkommen till Tegelvägen 10!

Filip Gällnäs

Presskontakt Kommunikatör +46 31- 57 84 22