Vår resa mot hållbarhet går vidare - nu släpper vi vår hållbarhetsrapport för 2020

Pressmeddelande -

Ramuddens ambition är att vara en ledande och pådrivande kraft för hållbarhet i branschen. För oss handlar hållbarhet mycket om ett sätt att vara på och agera. Våra tjänster och lösningar ska levereras på ett säkert och effektivt sätt som gynnar en hållbar utveckling och vi ska göra affärer på ett hållbart sätt.

- Som en allt viktigare samhällsaktör och ett av branschens största företag har Ramudden ett särskilt ansvar att bidra till en hållbar utveckling. Trots pandemin och dess konsekvenser har vi fortsatt att satsa på och utvecklas inom detta område under 2020, säger Hans-Olov Blom, Koncernchef på Ramudden.

Hållbarhetsrapporten finns nu publicerad digitalt och ger en bred bild av Ramudden och det arbetet som bedrevs under året. Denna hållbarhetsrapport inkluderar verksamheterna i Sverige, Norge, Finland och Estland.

För att läsa Ramuddens Hållbarhetsrapport, klicka här

Den tryckta versionen finns tillgänglig inom några veckor. Önskar du ett exemplar kan den beställas via marknad@ramudden.se

Kontakt: Nickan Larsson, KMA-chef nickan.larsson@ramudden.se 070-842 43 73