Rappgo AB anställer två nya säljare i Stockholm och Göteborg

Rappgo AB – ledande tillverkare av breda golvtiljor, anställer nu ytterligare två säljare: Christer Hammar och Rebecca Karlsson, för att stärka upp positionen i Stockholm, Mälardalen, Gotland och Norrland samt Göteborg med omnejd.

Christer Hammar kommer senast från Pergo AB och har jobbat med försäljning av golvprodukter de senaste elva åren. Christer har bred erfarenhet av försäljning och utbildning till både golvfackhandeln och objektsidan. Rebecca har jobbat som ordermottagare på Rappgos huvudkontor sedan våren 2007 och har nu fått säljansvaret för västkusten.

– Vi är mycket glada över att Christer har börjat hos oss. Hans långa erfarenhet från golvbranschen är otroligt värdefull för Rappgo. Förutom sälj, kommer Christer också vara delaktig i arbetet att fortsätta utveckla nya produkter för att på bästa sätt möta kundernas efterfrågan. Att Rebecca nu tar klivet från order till sälj är vi givetvis mycket nöjda med, då hon efter snart fem år hos oss, känner både företaget och produkterna väl, säger Gustaf Rappe, VD.

Rappgo AB har levererat själfulla trägolv i mer än 40 år. I vårt småländska familjeföretag i Mörkaskog skapar vi formstabila golv av yppersta kvalitet. Våra golvtiljor är uppbyggda i skikt som limmats i vinkel mot varandra. Detta garanterar formstabilitet och ett minimum av springor i trägolven, år efter år. I vårt produktutbud har vi idag nio olika träslag i varierande utförande och ytbehandlingar samt en mängd tillbehör för respektive golv.

Kontakta gärna Christer Hammar eller Rebecca Karlsson för mer information.

Christer tel: 0701-90 49 46, e-post: christer.hammar@rappgo.se

Rebecca tel: 0708-62 46 65, e-post: rebecca.karlsson@rappgo.se