Löshårsföretaget Rapunzel of Sweden inleder ett samarbete med hollywood-stylisten Justine Marjan. Foto: Cibelle Levi

Rapunzel of Sweden i samarbete med hollywood-stylisten Justine Marjan

Löshårsföretaget Rapunzel of Sweden inleder ett samarbete med hollywood-stylisten Justine Marjan, hon har bland annat utnämnts till ”The Queen of Braids” och är en av världens just nu mest omskrivna kändisstylister med klienter som Kim och Khloe Kardashian, Olivia Culpo och Shay Mitchell.

Redan för tio år sedan började Justine Marjan sin stylistbana, under mentorskap av stjärnstylisten Jen Atkin lärde sig Justine bemästra kändisstyling och har sedan dess kreerat några av de mest ikoniska looksen på några av världens mest glamourösa och inflytelserika stjärnor. Nu inleder Rapunzel of Sweden och Justine Marjan ett samarbete.

- Vi är väldigt stolta över samarbetet och glada över den positiva respons vi fått om våra produkter, vi hoppas kunna lära oss massor av Justines enormt skickliga hantverk och värdefulla kunskap, säger Eva Fraenkel, CMO på Rapunzel of Sweden.

I en intervju med Rapunzel berättar stylisten mer om utmaningarna med röda mattan-styling, hennes största rädslor och vad hennes recept på framgång är. Men också varför hon använder Rapunzels produkter:

- I’ve been using Rapunzel extensions for years and love the quality of hair, easy application, and range of colors!

Läs hela intervjun med Justine Marjan här.

Eva Fraenkel, CMO, Rapunzel of Sweden.

eva.fraenkel@rapunzelofsweden.com

Justine Marjan

Yrke: Hårstylist

Arbetar i: Los Angeles, New York

Stylar: Kim, Khloe och Kourtney Kardashian, Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Lily Aldridge, Jenna Dewan Tatum och Kerry Washington.

Omslagsstyling: GQ Germany, Bilboard Mag, Lapalme Mag och Parents Mag.

Medverkat i: Teen Vogue, Glamour, Allure, Elle, InStyle, People Style, Refinery29, US Weekly, Byrdie. Refinery29 utsåg Justine till “The Queen of Braids” och namngav henne som “Pros Who Would Change the Way You Do Your Hair.”

Läs mer här: http://www.justinemarjan.com/