GÖR OM MIG SHOW Örnsköldsvik

Nu är vi tillbaka efter nästan en vecka i Övik! Det har verkligen varit fantastiska, men intensiva och långa dagar där vi mött människor som gett oss massor med positiv energi. Alla bilder från vår senaste GÖR OM MIG SHOW ligger nu på Facebook!  I höst blir det fler makeovers när "turnén" fortsätter till Karlshamn, Oskarshamn och Växjö!

Vi vill rikta ett stort tack till alla inblandade som var med under GÖR OM MIG SHOW på Sliperiet i Örnsköldsvik den 12 maj! Vi hade inte klarat det utan er!

Tack till Mari & Helena på Mary Me, två fantastiska och nytänkande frisörer som gjort ett enormt jobb som medarrangör i showen. Under vår tid i Övik har dem även hunnit gå vår kurs i personlig stil och nu är Mary Me den andra salongen i Sverige som kan erbjuda kunden en frisyrkonsultation utifrån vår metod, något helt unikt i Örnsköldsvik och norra Sverige!

Tack även till stadens butiker som lånade ut kläder, skor, smycken, väskor och glasögon: Nordlanders Skor, Bohag mode & interiör, Benetton, Vero Moda, BIK BOK, rabalder, Gunillas Optik och rut&karl. Ni har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsamma i vår jakt på nya stilar till modellerna!
Vi vill även rikta ett stort tack till våra underbara modeller som varit öppna för alla förändringar, både stora och små, ingen show utan er!

Tack Paul Mitchell för goodiebags, produkter, färg, fina blommor och till säljaren Kristoffer som fanns på plats hela dagen och hjälpte till!

Och Philip Friberg från Invicious Productions, tack för att du alltid ställer upp och ordnar allt helt perfekt!

Följ oss på Facebook för mer bilder och videos från Övik och GÖR OM MIG SHOW!