REBORN LIFESTYLE i Nöjesnytt inför GÖR OM MIG SHOW!

Inför GÖR OM MIG SHOW i Växjö den 6 oktober har vår lokala samarbetspartner Carina Hökeroth och hennes personal på Storgatan 29 fått en artikel i tidningen Nöjesnytt. Läs hela artikeln här!

GÖR OM MIG SHOW är en svensk version av ”Trinny & Susannah stylar om Sverige”, likt på många sätt men med ett djupare perspektiv på personlig stil!

Showen inleds med en 2 timmar lång föreläsning om ideal, mode och stil och vikten att vårda sitt varumärke av Eva Carlström från REBORN LIFESTYLE, författare och en av Sveriges två diplomerade stilcoacher (Style Coach™). Hur kan stilcoachning kan hjälpa dig att framhäva, förbättra, förnya, förstärka eller förändra din utsida?

Priset för showen är 240 kr vilket inkluderar inträde, lättare tilltugg och alkoholfri dryck, boken Du är din förpackning (värde 249 kr) samt goodiebag med hårdvårdsprodukter och erbjudanden från lokala butiker och företag.

Köp din biljett på Storgatan 29, Växjö.