Ny serie spjällmotorer

Ny serie spjällmotorer

RDAS-spjällmotorer används i ventilations- och luftkonditioneringsanläggningar för att styra och stänga spjäll. De har en patenterad självcentrerande axeladapter som minskar ställdonsbelastningen, förlänger produktlivslängden och förbättrar tillförlitligheten. De energieffektiva motorerna ger dessutom en snabb och exakt reglering. Lätt montering får du på köpet!

Kortfakta om RDAS:

• Med eller utan fjäderåtergång
  • Vridmoment 4-35 Nm
  • Spjällstorlek upp till 6 m2
  • Specialversioner med hjälpbrytare
  • 24 V och 230 V matningsspänning
  • Manuell manövrering

Till produktblad och instruktioner: Spjällmotorer med fjäderåtergång och spjällmotorer utan fjäderåtergång

Inga Hedman

Presskontakt Marketing Director AB Regin +46 31 720 02 43

The Challenger in Building Automation

Svenskägda AB Regin är ett globalt företag som skapar lösningar för ett sunt inomhusklimat och optimal resursanvändning i byggnader. Under varumärket Regin utvecklas, produceras och säljs ett komplett program av produkter och system för fastighetsautomation och VA. Företaget har kontor i 15 länder och huvudkontoret ligger i Göteborg. Koncernen har cirka 230 anställa och årsomsättningen för 2017 uppgick till drygt 43 miljoner Euro. Regins lösningar finns i byggnader i över 90 länder runt om i världen. Mer information finns på www.regincontrols.com.

Regin AB
Bangårdsvägen 35