Ny serie spjällmotorer

Ny serie spjällmotorer

RDAS-spjällmotorer används i ventilations- och luftkonditioneringsanläggningar för att styra och stänga spjäll. De har en patenterad självcentrerande axeladapter som minskar ställdonsbelastningen, förlänger produktlivslängden och förbättrar tillförlitligheten. De energieffektiva motorerna ger dessutom en snabb och exakt reglering. Lätt montering får du på köpet!

Kortfakta om RDAS:

• Med eller utan fjäderåtergång
  • Vridmoment 4-35 Nm
  • Spjällstorlek upp till 6 m2
  • Specialversioner med hjälpbrytare
  • 24 V och 230 V matningsspänning
  • Manuell manövrering

Till produktblad och instruktioner: Spjällmotorer med fjäderåtergång och spjällmotorer utan fjäderåtergång

Mattias Löfqvist

Presskontakt Group Sales Director +46 73 573 2278

The Challenger in Building Automation

Regin Group är en global leverantör av intelligenta building management system och fältprodukter. I mer än 75 år har vi engagerat oss i byggtekniska lösningar med innovation i fokus. Vår målsättning är att spara energi, minimera koldioxidutsläpp och bidra till en hälsosam och produktiv inomhusmiljö.

Vi tillhandahåller intelligenta, användarvänliga och effektiva lösningar som stärker systemintegratörer, tillverkare och fastighetsägare. Våra produkter utvecklas i första hand vid vårt innovationscenter i Lund och når marknaden genom lokala försäljningskontor och i samarbete med partners, OEM-kunder och distributörer.

Vi har cirka 500 anställda i både Europa och Asien som delar visionen om människors välmående i en hållbar framtid. Regins huvudkontor ligger i Kållered och våra dotterbolag finns i 10 länder i Europa och Asien.

www.regincontrols.com.

Regin AB