Nu är det klart, Big Travel Sweden AB tar över driften av Resevaruhuset.

Vad som ingår i uppgörelsen bland annat är att i möjligaste mån erbjuda fortsatt anställning till medarbetarna. Vilket innebär för alla kunder att upparbetade relationer består och med detta säkerställs den uppbyggda verksamheten som sträcker sig över 50 år.

Vi behåller samma telefonnummer och epost initialt för att få en smidig övergång.

Big Travel Sweden AB kontaktar alla kunder inom kort med praktiska detaljer för integrationen.

Det positiva är att vi redan idag arbetar i samma datasystem vilket underlättar integrationen avsevärt.

Nu väntar en snabb integration av kunddata och så många som möjligt av medarbetarna; Vi räknar med att vara klara med övergången i början på augusti, trots semestertider.

Genom detta känner vi på Resevaruhuset inte att en epok tar slut utan en ny tar form när vi nu får ännu bättre förutsättningar till att fortsätta ge vår omtyckta service till alla kunder med nya vingar.

Team-Resevaruhuset/Big Travel Sweden AB