SM vinnaren driver blogg på Ride with Style

Den tidigare SM guldmedaljören i Amerikansk Fotboll och grundaren av Ride with Style, Viktor K. Olsson, har startat upp en blogg på Ride with Style med namnet Cykel - En blogg om cyklar. Bloggen kommer att handla om cyklar och allt däromkring.

- Det känns som många företag har en blogg bara för att de måste finnas på nätet då detta är en viktig kanal. Förhoppningsvis blir det uppenbart för alla som läser Cykel - En blogg om cyklar att detta är en blogg som har sitt ursprung ur mitt eget omätliga driv att berätta för folk hur jag tycker saker och ting borde vara, säger Viktor Olsson.

Betyder detta att Ride with Style nu ska bli en bloggportal för shopping brudar som varje timme lägger upp en ny "dagens"?

- Min blogg är den enda som kommer få äran att publiceras på Ride with Style. I alla fall så länge ingen av mina kollegor har något vettigt att säga, avslutar Viktor Olsson.

Så håll koll efter både intressanta och ibland provocerande åsiker på Ride with Styles nya blogg. Självklart ska du passa på att kolla in nyheterna när du ändå svänger förbi.

• Detaljhandel

Om Ride with Style
Ride With Style har funnits sedan 2005 och erbjuder cyklar for dig som kräver lite extrastil när du glider fram. Här finner du Amsterdams, Beach cruiser cyklar och massa tillbehör, så som cykellås, ringklockor och sadlar från bl.a. Nirve, Electra, och Paul Frank.

Viktor Olsson

Presskontakt Boss Det mesta 0739065045