Riksbyggens tredje etapp av Stensjövillan i Mölndal är slutsåld

Riksbyggens tredje etapp av Stensjövillan i Mölndal är slutsåld

Stensjövillan 3 består 20 villor och är Riksbyggens tredje villaetapp i Stensjön. På kort tid har samtliga bostäder i Stensjövillan 3 sålts och byggnation pågår för fullt. Inflyttningen är planerad etappvis från våren 2022.

– Vi har haft ett otroligt stort intresse på dessa fantastiska villor. De ligger med ett lugnt läge med närhet till både skogspromenader och bad. Några av villorna har en vacker utsikt över Stensjön, säger Fabian Billing, sälj- och marknadsansvarig för Riksbyggen i StorGöteborg.

Stensjövillan 3 har två hustyper, suterränghus och 2-planshus. Båda med två bostadsplan på sammanlagt 145 kvadratmeter.

De friköpta villorna ligger i ett lugnt område med vackra och sluttande naturtomter. Med kollektivtrafik eller cykel kan man enkelt ta sig till centrala Mölndal samt Göteborg.

– Det är härligt att alla våra hus nu funnit sina köpare och att projektet växer fram och bidrar till den sista pusselbiten i villaområdet på berget, säger Malin Mannikoff, biträdande projektledare på Riksbyggen i StorGöteborg.

Fabian Billing, sälj- och marknadsansvarig för Riksbyggen i StorGöteborg, 031-704 55 93