Ritas Hudvård, Ayurveda & Yoga flyttar till nya lokaler i Saltsjöbaden

HSB:s Brf Island har sedan början av augusti fått ledigt i sina lokaler i hörnet Torsvägen/ Freyvägen 1. Rita har under en längre tid gått i tankarna att utöka sin verksamhet med Yoga för grupper och har därför i dagarna kommit överens om att flytta sin verksamhet till Freyvägen 1 i Saltsjöbaden.

Med anledning av pågående stambyte kommer inflytt att ske 1:a november. Till dess kommer Rita att driva sin verksamhet i sina nuvarande lokaler samt i grannlokalen på Freyvägen 5.

Jag tror att Saltsjöborna gillar kontinuitet och är därför glad att få vara kvar på samma gata i ny lokaler nu när jag expanderar min verksamhet. Efter genomfört stambyte kommer min nya lokal att vara i fint skick och redo att husera mina gäster i många år säger Rita Vithlani, ägare av Ritas Hudvård, Ayurveda och Yoga.

Under 2012 lanserade Rita Traditionell Indisk Yoga i mindre skala genom att erbjuda Personlig Yoga träning. Flertalet av hennes kunder har upplevt stora förändringar i allmänhälsan vilket nu motiverat Rita till att lansera Yoga i en större skala.