En ny kronBee träningsgrupp tar form i Göteborg!

Efter sommarens uppskattade träningar på slottsskogsvallen i Göteborg, så tar vi nu nya tag inför hösten/vintern! Denna gång är det först till kvarn som gäller, då det är begränsat med platser. Vi tränar tisdagar från den 5 november och 12 veckor (givetvis kommer vi inte köra varje tisdag 12 veckor i rad med tanke på julfirande mm.)!

Målet från min sida är att ge dig en exklusiv chans att utveckla din träning på ett oerhört utvecklande och effektivt sätt, då vi under 3 månader får jobba med att ta din träning till en ny nivå.

Om du är en medlevan till van motionär eller t.ex. veteranfriidrottare, så är detta en gyllene chans att utveckla din träning! Jag coachar dig utifrån din nivå!

Vi kommer att träna allt från explosivitet, snabbhet, spänst, löpstyrka, löpteknik, uthållighet, löppositionsstyrka, funktionell styrka, skivstångsträning/teknik, core mm.

För mig handlar det om att ge dig en så bra helhet som möjligt, utifrån ett långsiktigt perspektiv. Oavsett om du är explosiv eller uthållighetsfokuserad i din träning, så kommer du få ut lika mycket av träningen.

Anmälan sker via vår hemsida www.kronbee.com (kolla under fliken MINICAMP) eller via mail: info@kronbee.com och kostnaden är 5000:- på faktura (kvitto erhålles om så önskas). Inbetalning sker innan den 5 november (betalningsinfo får du när du anmäler dig). Gästspel i gruppen kommer tillåtas vid enstaka tillfällen.

För mer info maila: info@kronbee.com

Hoppas vi ses i höst/vinter!

Ledare: Robert Kronberg är svensk rekordhållare på 60 och 110 m häck, med 24 SM guld på meritlistan. Han har dessutom ett EM brons och har varit i final på såväl OS som VM. Efter avslutad idrottskarriär så arbetar Robert idag bland annat som personlig tränare och fystränare åt både lag och individer på elit- och motionärsnivå. Robert driver även sitt eget företag kronBee, som arrangerar träningsevent.

Mvh Robert Kronberg - kronBee by KRONBERG

• gruppträning
  • minicamp
  • veteranfriidrott
  • träning
  • eplosivitet
  • löpstyrka

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka, Johan Wissman och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.