Henkon friskvård presenterar MiniCamp i Kungsbacka den 21-22:a september med bl.a. Robert Kronberg som en av instruktörerna

Vill du utveckla din träning och få lite ny inspiration? Kolla hit då!

Henkon friskvård presenterar!

MiniCamp i Kungsbacka 21-22 september

Anmälan sker till henrik@henkon.se senast 19 septemberKostnad:1495 kr (inkl. moms)
Anmälningsavgiften ska vara betald 19 september

Plats: Smörhålevägen 5c, Kungsbacka. Gratis parkeringInstruktör:

Instruktör: Robert Kronberg, Hur kan man träna intelligent för att prestera bättre och förebygga skador? Passets fokus är på bålstabilitet (core) och funktionell träning.

Instruktör: Wilhelm ”Wille” Kardemark: Vad är träning och varför tränar vi, hur kan vi tala om upplevelsen av att träna och röra på sig? Har fysisk träning existentiella och terapeutiska funktioner? Detta är frågor som ställs och förhoppningsvis besvaras i denna föreläsning. Kärnan i föreläsningen handlar om förhållningssätt till träning, den egna kroppen och hälsa.

Instruktör: Ann-Louise ”Lollo” Nordin: Lollo leder er genom ett enkelt och utmanande gruppträningspass.

Instruktör: Henrik Carlsson: Deltagare ska vara varandras instruktörer och hjälpa en kompis att hitta core, atletisk hållning och förbättringsområden inför fortsatt träning.

Program och tider

Dag 1: lördag

12:30-16:30 Träning med Robert

Dag 2: söndag

09:30-10:30 Föreläsning av Wille

10:30-11:30

Dynamiskt stretchpass 12:30-13:30

Träning på utvalda övningar

13:30-14:30 Gruppträningspass

14:30-15:30 Instruera en kompis

Ta gärna med egen mat och mellanmål. Micro finns och affär finns i närheten.

Robert Kronberg Personlig tränare och svensk rekordhållare på 60 och 110 m häck, med över 30 landskamper för Sverige, flera Finnkamps- och Europacupsegrar, OS- och VM-finalist samt EM-brons. Robert driver kronBee Trainingcamp (www.kronbee.com)

Wilhelm Kardemark,Personlig tränare Elite Wellness, Fil. Dr Livsåskådning

Ann-Louise Nordin,Personlig tränare, Gruppträningsinstruktör

Henrik Carlsson,Personlig tränare, Leg sjuksköterska

Välkomna!

• henrik carlsson
  • gruppträning
  • henkon friskvård
  • minicamp

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.