kronBee välkomnar Björn Holmström som kastledare till Minicampet på Bosön den 23-24 november!

Vi välkomnar Björn Holmström som kastledare till Minicampet på Bosön den 23-24 november! Alla kastare får nu chansen att ta del av och kombinera kronBees kunskap kring allmän fysträning och mental styrka/inställning, tillsammans med konkreta kastteknik tips, som hjälper dig att utvecklas som kastare!

Anmäl dig till kronBee Minicamp på Bosön den 23-24 november på: http://www.kronbee.com/minicamp/131123-Boson/index.html

"Björne" har en gedigen bakgrund, både som aktiv och tränare. Han har gjort landskamper i både slägga, diskus och kula. Dessutom har han 2 SM guld i slägga på sin meritlista. Som tränare i Huddinge AIS har han lyckats få ihop c:a 70 sm medaljer (från senior till ungdomsnivå) och han har bl.a. tränat Arwid Koskinen, Caroline Hjelt, Annika Hjelm, Frida Åkerström och Eleni Larsson.

Väl mött på Bosön!

Robert Kronberg

• minicamp
  • björn holmström
  • bosön
  • kast

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka, Johan Wissman och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.