Internutbildas inom SEM på en av Skandinaviens snabbast växande byråer!

ROI Media grundades 2018 och har sedan dess gått från klarhet till klarhet. Vi är ett utav de snabbast växande bolagen inom vår nisch och hjälper hundratals företag både i Sverige och England med annonsering på Google. Efterfrågan från kunderna är stor men branschen skriker efter kompetens för att hinna med leveransen. Samtidigt är antalet relevanta utbildningar på högskolor och universitet få så därför så har vi startat ROI SEM ACADEMY.

Under 6 månader så intern-utbildas du hos oss och får lära dig samtliga delar utav vad det innebär att arbeta med Google från både ett tekniskt såväl som kundperspektiv. Se på det som en kombination utav en praktikplats och ett jobb. En månadslön utgår och du kommer att få arbeta med ”riktiga” arbetsuppgifter men under ledning och övervakning av en Team Leader. Du kommer att bidra med riktigt värde samtidigt som du får chansen att lära dig från några av branschens skarpaste hjärnor. En gyllene möjlighet för dig som är intresserad av en karriär inom marknadsföring och media.

Efter 6 månader kommer du att ha fullfjädrade kunskaper för att kunna arbeta professionellt med Google vart du än önskar över hela världen.

Vi älskar att lyfta folk inom bolaget innan vi kollar externt så chansen är stor att vi erbjuder dig en heltidsanställning.

Intervjuer sker löpande.

Vänligen maila din ansökan innehållande CV och personligt brev till Klas Alvegård, Head of HR på klas.alvegard@roi.se.

• Webbmedia

Klas Alvegård