Rolfs Travel Group välkomnar Elin Iderbrant, som ny Product Manager

Rolfs Travel Group välkomnar Elin Iderbrant, som ny Product Manager

Låt oss tillsammans välkomna Elin Iderbrant, som reseproducent till vårt team. Elin har redan under sin korta tid här gjort en betydande insats, sprider glädje omkring sig och visar prov på snabb inlärningsförmåga i sitt arbete. Vi är oerhört glada över att ha Elin som vår kollega och ser entusiastiskt fram emot att följa hennes fortsatta framgångar hos oss.

Välkommen som Product Manager på Rolfs Travel Group, hur känns det och hur går dina tankar?

Det känns riktigt bra, jobbet som reseproducent passar mig som handen i handsken. Varje dag blir jag utmanad i mina arbetsuppgifter och får jobba med något jag tycker är riktigt roligt. Sen bjuder ju dom härliga kollegorna på ett och annat gott skratt också.

Vad är det som lockar med resebranschen?

Turism, service och resebranschen har alltid varit den enda branschen för mig att jobba inom eftersom den är så rolig. Jag testade mig framåt från sommarcaféerna, till turistbyråerna till affärsresebyråerna och nu har jag hamnat rätt i privatresevärlden. Jag brinner för att inspirera människor. Tanken att mina tips på resor kan ge människor glädje och minnen för livet är det som gör jobbet allra roligast.

Berätta om din absolut bästa reseupplevelse!

Mitt bästa reseminne är faktiskt en bussresa till Paris. En fantastiks stad, kultur och puls. Jag tipsar varmt om att ta en utflykt till den färgglada konstnären Claude Monets Trädgård, eller kanske det förgyllda Slottet Versailles, och missa verkligen inte vinområdet Champange.

Och drömresan, om du får välja en resa i Rolfs Flyg och Buss stora katalog med resor?

Svårt att bara välja en av alla spännande resor som finns i katalogen. Men jag har siktat in mig på resan Sydostasien, en rundresa med start i Thailand, vidare till Kambodja och avslutas i Vietnam. En blandning av strand, kultur, äventyr och matupplevelse.

Namn: Elin Iderbrant
Arbete:
Reseproducent
Ålder:
Bor:
Hisingen
Familj:
Har mina föräldrar, bror med familj i Skaraborg
Bästa resmålet: