​Helt gratis bussresa till Ullared

​Helt gratis bussresa till Ullared

Lördagen den 6:e februari bjuder Rolfs Flyg & Buss större delen av södra Sverige på en livlig shoppingdag på Gekås Ullared – helt gratis. På den så kallade ”Ullaredsdagen” kommer ca 80 bussar runt om i landet ta upp i stora som små orter för att fortsätta mot Ullared för en heldags shopping.

”Vi tycker det är otroligt roligt att kunna erbjuda prisvärda och bra resor. Som prispressare ser vi oss själva som resebranschens Ullared men det här är första gången vi erbjuder en resa helt gratis.Vi hoppas att det blir en bra början på det nya året för våra kunder och önskar dem lycka till med shoppingen ”, säger Emanuel Karlsson, VD Rolfs Flyg & Buss

”Idén är väldigt rolig, och vi hoppas att riktigt många tar chansen och hänger på. Vi ska göra allt vi kan för att ge resenärerna en riktigt bra shoppingupplevelse när de kommer hit”, säger Jan Wallberg, koncern-vd på Gekås.

Påstigning erbjuds i Göteborg, Uddevalla, Skövde, Helsingborg, Jönköping, Växjö och ytterligare ett 90-tal mindre orter på väg mot Ullared.