Välkommen till oss!

Välkommen till oss!

Nu är Rosengård fastigheters nya hemsida www.rosengårdfastigheter.se på plats.

Här berättar vi vilka vi är, vad vi gör och vad vi vill. Klicka dig fram och läs om våra kvarter på Rosengård och följ Culture Casbah, vårt spännande stadsutvecklingsprojekt, när det växer fram. Eller häng med några av våra medarbetare en dag på jobbet och hör dem berätta om vad de gör och vad som är riktigt viktigt för dem.

Vad kan vi hjälpa dig med?

På hemsidan kan du som hyresgäst få information om hur det är att bo hos oss, vilka hyresregler som gäller, saker som är bra att veta i din lägenhet, ditt hus och din gård samt hur du kommer i kontakt med oss. Du kan även hitta blanketter och göra serviceanmälan via Mina sidor. Vi finns nära dig för att göra skillnad i din vardag!

Rosengård Fastighets AB äger och utvecklar 1660 bostadslägenheter i områdena Törnrosen och delar av Örtagården i Malmö. Rosengård Fastighets AB ägs till lika delar av MKB Fastighets AB, Fastighets AB Balder, Heimstaden AB och Victoria Park AB.
Bolaget vill vara med och skapa ett Rosengård som alla i Malmö är stolta över. Befintliga bostäder ska utvecklas och integreras med stadsutvecklingsprojektet Culture Casbah.
Rosengård Fastighets AB driver Culture Casbah i samarbete med privata, offentliga och ideella verksamheter. Målet är att omvandla Rosengård till en mer levande, urban och grön stadsdel i Malmö.