Ross team firar vinst av guld och silver i ADC, Architecture & design Community 2023

Personalen blir delägare när Ross Arkitektur & Design lanserar tioårsplan.

Ross Arkitektur & Design, det internationellt prisbelönade arkitektur- och designföretaget, meddelar en ny spännande utveckling.

Stocholm 20240424

Som en del av företagets engagemang för att främja ett positivt arbetsklimat och belöna personalens bidrag till framgången, har Ross Arkitektur & Design valt att erbjuda samtliga sina anställda möjligheten att bli delägare och med det bli direkt involverade i företagets strategiska beslut.

"Vi är väldigt stolta över att få meddela att vår personal nu är delägare i Ross Arkitektur & Design. Vi är klara över att detta steg kommer att stärka vårt team och driva oss att tillsammans uppnå nya nivåer av framgång och innovation", säger VD Pål Ross.

För att säkerställa företagets långsiktiga tillväxt och framgång har Ross Arkitektur & Design utarbetat en tioårsplan som kommer att guida företaget genom nästa decennium. Planen omfattar strategier för kunskapskonsolidering, expansion, innovation och hållbarhet, samt tydliga val för företagets framtida projekt och mål.

Några av höjdpunkterna i planens första del fram till 2028

• Medarbetarna erbjuds delägarskap
  • Skapa grunden för ”Ross akademien” - att säkerställa medarbetares långsiktiga kunskapsutveckling
  • Utveckling av ny husdesign och byggteknik för 3D-printning i betong
  • Säkra och utveckla banden med samarbetspartners
  • Ytterligare stärka Ross position som Sveriges ledande arkitektkontor för exklusiv design

Ross Arkitektur & Design har sedan starten 1996 en historia av erkänd och banbrytande design och enastående arkitektur. Genom att inkludera personalen som delägare ser företaget fram emot att fortsätta leverera unik exklusiv design med exceptionella slutresultat till sina kunder, och samhället i stort.

För mer information om Ross Arkitektur & Design och deras arbete, besök www.ross.se.

Kontaktinformation:

Ross arkitektur & design AB

info@ross.se

Regioner

Ross Arkitektur & Design AB har sedan 1996 varit ledande med att erbjuda egen unik design för specialritade exklusiva villor där gränsen mellan konst och arkitektur suddats ut. Varje projekt har till fullo kommit till sin rätt genom intelligent byggkonstruktion, moderna sunda byggmaterial och en alltid närvarande nyfikenhet på nya lösningar. Ross unika design gör det omöjliga möjligt. Live in a Work of Art!