Pressmeddelande -

Izabella Scorupco och Mini Andén är värdpar för Hunkydorys livevideoshoppingpremiär

Måndagen den 12 april kl.19.00 är det dags för Hunkydorys första livesända shoppingevent. De svenska toppmodellerna tillika väninnorna Izabella Scorupco och Mini Andén är värdparet för premiären. Som kund får man följa Hollywoodstjärnorna när de provar ut vårens favoritplagg i direktsändning på Hunkydorys hemsida.

”Jag har alltid älskat Hunkydorys ikoniska stil”
, säger Izabella Scorupco, skådespelare och modell.

Hollywoodväninnornas reunion kommer att ske i realtid framför kunder som shoppar Hunkydory på måndagskvällen. Kompisarna har inte setts sedan innan covid-19 pandemin startade. De ser fram emot det unika tillfället.

Både den svenska toppmodellen Mini Anden och Izabella Scorupco är till vardags bosatta i LA. De lämnar nu USA för att driva direktsänd liveshopping ihop på Hunkydorys hemsida. De är båda stora fans av den tidlösa och unika avslappnade stilen som genomsyrar varumärkets plagg. Kollektionen följer Hunkydorys tidigare manér, en bohemisk rock-chic stil som matchar väl med både Izabellas och Minis personliga sätt att klä sig.

”Jag älskar SS21 kollektionen och vill ha allt i min garderob”
, säger Mini Andén, som tidigare gjort kampanjer för bl.a.Louis Vuitton, Gucci och Chloé.

Bland plaggen finns klassiker som mockatrenchen, skinnjackan, utsvängda jeans, signaturskjortor, avslappnade kostymer i exklusiva material samt bohemiska spetsdrömmar. Plaggen säljs online på Hunkydory.com och hos utvalda återförsäljare.

Följ livesändningen på Hunkydory.com/live kl.19.00.

PRESSKONTAKT:
För mer information och bildmaterial kontakta
PR-konsult Sandra Vlajkovic på sandra@rmpr.se

• Företagande

RMPR IS A PUBLIC RELATIONS AND BRAND STRATEGY AGENCY FOR FASHION, BEAUTY AND LIFESTYLE COMPANIES, WITH A UNIQUE LOCAL AND INTERNATIONAL NETWORK.WITH OVER 30 YEARS OF COMBINED EXPERTISE IN SHAPING COMMUNICATION AND BRAND MESSAGING, WE HAVE A DEEP UNDERSTANDING OF BOTH THE LOCAL AND INTERNATIONAL PR LANDSCAPES.